این سایت فقط درباره کسب و کارهایست که به تازگی به بازار آمده است. و بصورت کاملا هدفمند و کارآمد و همیشگی و مادام العمر می باشد.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 2432

پکیج آموزش صفر تا صد بورس 100% تضمینی و بطور کاملا تخصصی


پکیج آموزش صفر تا صد بورس 100% تضمینی و بطور کاملا تخصصی

پکیج آموزش صفر تا صد بورس 100% تضمینی و بطور کاملا تخصصی

 

مقدمه :

 

همه افراد جامعه ما بورس را نمیشناسند و با نحوه سرمایگذاری در آن و فواید و سودمندی های ناشی از آن آشنا نیستند.

 

این در حالیست که آشنایی با بورس و فعالیت در آن میتواند در زندگی اقتصادی مردم بسیار موثر باشد.

 

تا همین روزها شاهد آن هستیم که بیشتر مردم پس اندازهای خود را فقط در بانک های سپرده گذاری میکنند یا آنها را صرف فعالیت های دلال بازی از قبیل بازار مسکن ، ارز یا طلا میکنند که بدلیل این که باعث تورم میشود ، رشد اقتصادی و سطح اشتغال را پایین می اورد.

 

اما امروزه بسیار شنیده میشود که راه دیگری را هم برای استفاده از پس اندازها وجود دارد و آن این است که یک فرد عادی میتواند در مالکیت واحدهای تولیدی و تجاری بزرگ مشارکت نماید و از نتایج این مشارکت و سرمایگذاری خود بسادگی بهرمند شود.

 

اما براستی چگونه ممکن است یک فرد عادی با سرمایه ای اندک در سرمایه گذاری های بزرگی شریک شود در حالیکه نه شرکای خود را میشناسد و نه امکان کسب اطلاع از نحوه فعالیت ، میزان هزینه ها ، درآمدها و... دارد ؛ گذشته از این ، اصلا چنین کسی چگونه میتواند از حساب و دخل و خرج این مرکز تولیدی که در آن مشارکت کرده است آگاهی یابد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که :

بورس امکان هر آنچه را که برای سرمایگذاری و مشارکت در این مراکز ، مطابق قانون مدافع حقوق سرمایه گذاران است.

هدف اولیه ما این است که با توضیحات ساده در مورد فعلیت های مختلف بورس از جمله نحوه خرید و فروش سهام ، راه های مختلف سرمایگذاری ، فواید سرمایگذاری ، اصلاحات و قوانین پایه مورد نیاز و... آشنا شویم تا پس از فراگیری این اطلاعات اساسی ، به مباحث تخصصی تر از جمله تحلیل تکنیکال (فنی) و فاندامنتال (بنیادی) بپردازیم تا از این رهگذر بتوانیم بهترین سبد سهام و سرمایگذاری را انتخاب کنیم.


مبلغ قابل پرداخت 547,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 131

"اعتماد شما فروش ماست"

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما